[gcg] Re: anarchia w borsku

  • From: Marcin Sarnowski <marcin.sarnowski@xxxxxxxxxx>
  • To: glideclubgdynia@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 01 Aug 2005 14:22:27 +0200

Chodzi o to, ze ja, czyli Marcin Sarnowski, wypuscilem do startu Macka Bejma. tandemem. jak sie teraz dowiaduje, bez tandemu :) i bez papierow, ale o tym wiedzialem wczesniej.
aktualnie jestem w trakcie przemysliwania calej historii.
jak juz cos wymysle, to napisze.

pzdr

ms

MOTORGAS napisał(a):

Może podasz szczegóły opisywanego zdarzenia ?
pzdr
Radek"Stary Olsen"
Motorgas sp. z o.o.
Aleja Niepodległości 606/610