[cryptome] Re: UK Television Detector Vans: Myth or Reality

  • From: doug <douglasrankine2001@xxxxxxxxxxx>
  • To: cryptome@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 25 Aug 2014 13:22:11 +0100

Och ! Shaun,
If ye gie me a lousy tip like TIPP insteed o' TTIP...whit de ye expec...:-) . Nae wunner a goat a buildin' site! Ah hive noo keeked at the url and am a bit puzzled aboot whit it hiz goat tae dae wi tv detector vans...am a missin sumphin?

On 25/08/14 11:27, Shaun O'Connor wrote:
and there I was thinking you where a master of tracking stuff down shame on you Douggie.lol OK, i'll lighten the load for you with a URL.

http://ec.europa.eu/trade/policy/in-focus/ttip/

A careful meander through the twists and turns will reveal references to "non paper" agreements or something similar.

happy crawling
ATN
Shaun
On 25/08/2014 10:50, doug wrote:
Hi Shaun,
You will have to enlighten me there, Shaun...with a url or sumfink. Some building site comes up when I type it into Google. Pray, what is TIPP...

On 25/08/14 00:07, Shaun O'Connor wrote:
Oh me dear fellow you should look up TIPP. we are well and truly fucked!!and its all being done hush hush(sort of)

ATB
Shaun