[cryptome] Re: UK Television Detector Vans: Myth or Reality

  • From: doug <douglasrankine2001@xxxxxxxxxxx>
  • To: cryptome@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 25 Aug 2014 17:17:08 +0100

A hiv goat enuff on me plate awready withoot digestin,, reams o stuff about free trade between the US of A and EU. A believe in free trade aw ower the wurld, everfin in the wurld shood be free...:-) . I am lookin furrit tae when a am 75 then a get a free televishun licence.

On 25/08/14 13:10, Shaun O'Connor wrote:
nowt to dowith telly vans, just a wee diversion.