[cnts_child_corpora] nog nieuwere serverversie

  • From: Inge Molemans <inge.molemans@xxxxxxxx>
  • To: cnts_child_corpora@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 4 Dec 2008 16:15:20 +0100

Hallo,

Naar aanleiding van Lieves opmerking over DATA_OVERZICHT.xls heb ik de versie op de server zojuist nogmaals vernieuwd.
Wat nieuw is t.o.v. de versie van deze voormiddag:
1. Aanpassing aan DATA_OVERZICHT.xls wat betreft de TOP-files: opnames van de reservekinderen die wel opgenomen zijn, maar niet getranscribeerd zijn nu geel gekleurd (zie ook bijlage) 2. Een paar files hadden in de vorige versie nog de extensie .pho in de filenaam, die zijn nu omgezet naar .cha 3. In een aantal files was de informatie op @Age of CHI foutief (door fouten die gemaakt zijn met alle headers uit de vorige file gewoon te kopiëren alvorens een file te gaan transcriberen en te vergeten de informatie op die header aan te passen). Dit heb ik aangepast. In elke file zou de leeftijd op die regel nu moeten overeenkomen met de leeftijd in de filenaam. 4. Ik vond voor 2 kinderen twee files terug op 6 maanden: de ene een paar dagen later gedateerd dan de andere. Ik heb die samengevoegd tot één file, waarin dan halverwege alle headers terugkomen, o.a. ook @Date en @Age of child. Dan kun je altijd nog terugvinden dat die opname eigenlijk uit twee opnames bestaat. Voor het werken met files is het echter praktisch om één file per maand te hebben.

Zo, hiermee is het corpus dan hopelijk weer een klein stapje dichter bij perfect.

Groeten.