[cnts_child_corpora] Re: nieuwe serverversie corpus

  • From: "Van Severen Lieve" <Lieve.VanSeveren@xxxxxxxx>
  • To: <cnts_child_corpora@xxxxxxxxxxxxx>, <cnts_child_corpora@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 4 Dec 2008 13:24:37 +0100

Beste allemaal,

in het DATA-overzicht zag ik dat er werd aangeduid
dat alle (buiten 2) opnames van de TOP-kinderen zijn getranscribeerd.
...toch zijn er een aantal files van de reservekinderen
waarvan enkel de opname is gedaan of de fragmenten zijn geselecteerd,
maar waarvan er geen transcriptie voor handen is.

bv De opnames van Marit zijn getranscribeerd tem 1;9.

groetjes,

Lieve