[cnts_child_corpora] nieuwe serverversie corpus

  • From: Inge Molemans <inge.molemans@xxxxxxxx>
  • To: cnts_child_corpora@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 4 Dec 2008 11:53:25 +0100

Hallo,

De nieuwe versie van het corpus staat op de server, met de door Lieve aangepaste h-files. Ook heb ik de mappenstructuur zo gemaakt zoals we besproken hebben tijdens de laatste meeting op 021208. En ik heb het document DATA_OVERZICHT.xls ook toegevoegd, zoals dat aangemaakt was en bijgehouden voor de Schauwers-files en aangevuld met de gegevens voor de TOP-kinderen. Dat geeft dus een overzicht van welke files er zouden moeten zijn en tot en met welke annotatielaag die zijn bewerkt. Buiten de files in de map TOP binnen NH-corpus, staan er nog geen files in de andere mappenstructuurvertakkingen. Dat moet dus nog komen.

Groeten.
Inge.