[cnts_child_corpora] Boekhouding Reliability

  • From: "van den Berg Renate" <Renate.vandenBerg@xxxxxxxx>
  • To: <cnts_child_corpora@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 8 Dec 2008 11:17:42 +0100

Beste allen,

Hierbij het meest recente overzicht van de reliabilityfiles die tot nu toe
verwerkt zijn.
Voor zover ik had begrepen, hebben wij vorige week afgesproken om deze files
ook op de server te zetten. Voor dat we deze files er op gaan zetten is het
denk ik handig om deze op 1 plaats te verzamelen. Ik stel voor dat iedereen de
door haar afgewerkte files in een map op de compressie harde schijf zet.
Wanneer deze allemaal verzameld zijn, kan Inge ze  dan in 1 keer op de server
zetten.

Groetjes,

Renate