[cfinformatica-grup] Re: pregunta inventari de hardware al centre

  • From: MARIO GUERRERO TORRES <mguerr35@xxxxxxxx>
  • To: cfinformatica-grup@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 16 Oct 2012 12:41:43 +0200

Bon dia,

aquí hi ha el llistat:
http://educacio.gencat.cat/portal/page/portal/EducacioIntranet/Inici/PortalCentres/pcEquipaments/Detall?p_proc=433

De totes formes vaig fer una consulta al gepse fa temps i van respondre en
2 dies, podríeu provar a enviar des d'una adreça @xtec.cat?

I ja aprofito per si algú us trobeu al mateix cas de la meva consulta: si
he heu de fer una baixa massiva d'equips (40 al meu cas), la única opció és
repetir 40 cops: tria de l'equip -> incidència -> baixa per obsolescència
-> tanca i desa

Salut,

Mario Guerrero Torres
Coordinació Informàtica