[cfinformatica-grup] pregunta inventari de hardware al centre

  • From: Jordi Gil Simon <gilsimjo@xxxxxxxxx>
  • To: cfinformatica-grup@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 16 Oct 2012 12:05:02 +0200

Hola,

La setmana que ve vindrà un tècnic a revisar l'inventari de hardware del
meu centre. Com a coordinador del centre li he de mostrar que tinc tot
actualitzat al GEPSE, jo tinc tot el meu inventari a través de
l'OCSInventory. La meva pregunta es, ¿estic obligat a mantenir l'inventari
al GEPSE?. Vaig estar tot l'any passat intentant que em donessin d'alta al
GEPSE i tot  qua la directora em va donar d'alta, no vaig poder entrar mai.
¿sabeu on puc reclamar que el meu usuari tingui accés al GEPSE he enviat
correus a *gepse@xxxxxxxx* <gepse@xxxxxxxx> i no em diuen res?

Salutacions
Jordi