[cfinformatica-grup] Re: [cfinformatica-grup] [cfinformatica-grup] Migració des d'XP

  • From: "Lluís Melgar a IES Copèrnic Grup TIC" <nicopernic1.lmf@xxxxxxxxx>
  • To: <cfinformatica-grup@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 27 Feb 2015 13:28:48 +0100

Al Copèrnic tenim una Subscripció DreamSpark Premium a 3 anys.
Justament ho tenim per al Cicles d'Informàtica,perquè
aprofitem,principalment,els Güíndous.
No tenim Office.És un altre preu : Visual Studio ( Ultimate o Premium ) amb
MSDN.
Sí tenim Access i Project.
Ens crea alguns problemes el fet que és la 3a. renovació i no ens canvien
les claus d'activació.De tant en tant he d'escriure al servei d'atenció al
client per demanar més activacions.

No conec de primera mà l'Office 365,però tinc entès que :
- cal connexió a Internet
- es paga per ús anual
- té publicitat
- Són versions limitades del programari

El punt interessant per a mi és : Es fa servir a les empreses on - amb sort
- aniran a 'petar' els nostres alumnes ?

Salut !
Lluís Melgar
www.copernic.cat