[cfinformatica-grup] Re: [cfinformatica-grup] Re: [cfinformatica-grup] Re: [cfinformatica-grup] Re: [cfinformatica-grup] Re: [cfinformatica-grup] Re: [cfinformatica-grup] Re: [cfinformatica-grup] Re: [cfinformatica-grup] Re: [cfinformatica-grup] Cicle Formatiu de Programació de Videojocs i Oci Digital DAM

  • From: Jesus Picornell Alsina <jesus.picornell@xxxxxxxxx>
  • To: cfinformatica-grup@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 15 May 2014 09:15:09 +0200

Hola a tots

Fins ara no he participat en aquest debat ja que els videojocs no són el
meu fort i cap dels mòduls que imparteixo té a veure amb la programació.
Malgrat això crec que la proposta de fer un curs d'especialització en
videojocs un cop completat el cicle de DAM seria el més encertat.
Ara bé, per on començar? Primer de tot, no sé si està regulada la
possibilitat de fer un 'màster' (per dir-ne d'alguna manera) de cicles
formatius. I en paral·lel, els centres on hi hagi professors interessats,
crec que caldria començar per convèncer la direcció del centre, i juntament
amb la direcció l'inspector/a corresponent i d'aquí cap amunt. Si a més a
més, algú té algun contacte entre dels responsables del Departament
d'Ensenyament que pugui accelerar el procés o com a mínim aconseguir que
s'ho mirin amb 'carinyo', doncs molt millor.

Salutacions

Jesús Picornell
Institut Cendrassos
Figueres