[cfinformatica-grup] Re: [cfinformatica-grup] Re: [cfinformatica-grup] Re: [cfinformatica-grup] Re: [cfinformatica-grup] Re: [cfinformatica-grup] Re: [cfinformatica-grup] Cicle Formatiu de Programació de Videojocs i Oci Digital DAM

  • From: Joan Josep Ordinas Rosa <jordinas@xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: cfinformatica-grup@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 14 May 2014 19:08:52 +0200

> Amb un googleo d'estar per casa (o fins i tot amb un duck duck go mig
> adormit) el problema del codi tancat i/o propietari de l'Unity es resol
> ràpid, per exemple:
> http://www.mapcore.org/topic/16559-free-open-source-game-engine-unity-alternative/

Te bona pinta. I el llenguatge d'script és Lua, super popular en
general en el mon
del jocs.

http://en.wikipedia.org/wiki/Lua_(programming_language)#Video_games
http://en.wikipedia.org/wiki/Category:Lua-scripted_video_games

Fa uns anys vaig fer alguna cosa amb Lua  i tinc un parell de llibres.
És un producte
lliure fet a Brasil!

JJOR