[cfinformatica-grup] Re: [cfinformatica-grup] Re: [cfinformatica-grup] Re: [cfinformatica-grup] Re: [cfinformatica-grup] Re: [cfinformatica-grup] Protesta en contra de la reducció d'hores per coordinació TIC

  • From: Gustau Castells <gcastel9@xxxxxxxx>
  • To: cfinformatica-grup@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 27 Feb 2012 12:29:41 +0100

En teoria, haurem d'usar les dues hores de permanència al centre per
explicar aquestes coses als alumnes de manera personalitzada, és a dir,
repetir les mateixes coses vàries vegades.

**
 *
Gustau Castells
Institut Sabadell

*

El 27 de febrer de 2012 12:10, ALEJANDRO CASTAN SALINAS
<acastan@xxxxxxxx>ha escrit: