[cfinformatica-grup] Re: [cfinformatica-grup] Re: [cfinformatica-grup] Re: [cfinformatica-grup] Re: [cfinformatica-grup] Cicle Formatiu de Programació de Videojocs i Oci Digital DAM

  • From: Pau Avellan <pauavellan@xxxxxxxxx>
  • To: cfinformatica-grup@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 13 May 2014 21:23:28 +0200

Jo també crec que és sensació, però encara no m'ho acabe de creure be del
tot.

El 3x2 de cicles, no és per a estalviar-se professors, és per tindre més
qualitat en l'ensenyança. I clar, com el centres concertats no tenen
aquesta qualitat els han d'injectar el que retallen a les públiques.

Clar, com no entren per oposició la qualitat baixa, per això el govern està
intentant equiparar-ho, a partir d'ara els centres públics agafaran als
interins segons un varem que no medeix més que un dit. Tots coneixeu ja
aquestos vàrems de qualitat, segur que ja us han informat.

Però tot es culpa dels funcionaris. Si treballaren més i tingueren menys
vacances, el govern no estaria com està, per això tenim més d'un 25% de
retallades, per pagar la CRISI.

En aquestos anys de bonança no era dificil veure un professor de cicles amb
un BMW o un MERCEDES, o comprant-se xalets com qui compra xicles.Si ho feia
el meu amic que és plasterer i mestre, també, però d'obres per que no
fer-ho nosaltres!!!Jo ara soc propietari d'una finca, per això en 38 anys
encara visc en un pis llogat, per que m'agrada l'aventura.

Mireu si pensa el govern en nosaltres...per a que els interins que venen de
Madrid puguen vindre en un AVE, ens han tingut que retallar 10000 milions
d'euros de sanitat i educació.

Jo soc sempre del pensar que tots els polítics roben, i per això sempre
vote als qui millor ho fan. Que no soc gens estupid jo!

Pau

El dia 13 maig de 2014 20.34, JoanColl <jcoll2@xxxxxxxxx> ha escrit: