[cfinformatica-grup] Re: [cfinformatica-grup] Re: [cfinformatica-grup] Re: [cfinformatica-grup] Cicle Formatiu de Programació de Videojocs i Oci Digital DAM

  • From: JoanColl <jcoll2@xxxxxxxxx>
  • To: cfinformatica-grup@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 13 May 2014 20:34:18 +0200

A Girona també hi ha una escola privada http://www.cifog.cat/ que ofereix
aquest cicle de grau superior amb el logo del Departament d'Ensenyament.
Dóna la sensació que algú de dalt vol ajudar a l'ensenyament privat i fer
negoci enlloc de potenciar el públic. Hagués estat un detall informar
d'aquesta opció,especialment els centres que fan cicles formatius de grau
superior d'informàtica.
Salut i paciència!
Joan
El dia 13/05/2014 18:34, "Juan Carlos Pérez" <jcperez0@xxxxxxxxx> va