[cfinformatica-grup] Re: [cfinformatica-grup] Material M7 i M8 d´ASIX

  • From: ALEJANDRO CASTAN SALINAS <acastan@xxxxxxxx>
  • To: cfinformatica-grup@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 18 Sep 2012 09:54:24 +0200

El 18 de setembre de 2012 9:24, Salvador Campo
<salvador.campo@xxxxxxxxx> ha escrit:

> Molt bones!
>
> Aquest any em toca impartir un parell d´assignatures que no havia donat mai
> d´ASIX, Serveis de xarxa i inernet i Administració i planificació de xarxes.
>
> He estat buscant material de l´assignatura i no he trobat gaire cosa... Així
> que si algú sap d´on puc treure material estaré més que agraÏt.
>
> També, els profes que donen aquestes assignatures si em volen contactar
> podriem fer un "mini" grup per intercanviar-nos material, experiències,
> idees, etc..
>
> MIL GRÀCIES I BON COMENÇAMENT DE CURS!
> [...]

Hola Salva

El mòdul de Serveis de Xarxa Internet d'ASIX s'asembla bastant al
mòdul de Serveis de Xarxa de SMX , així que alguns materials de SMX
també et poden orientar o servir.

Acavo de penjar algun material, per a tu o per qui el vulgui, a
https://docs.google.com/open?id=0B4IKzrN_EWqjalE4OGlwNXZLT3c

Està més orientat a alumnes jovenets de grau mig que de grau superior,
però gran part et pot servir. La metodologia que emprava era:

- recerca prèvia d'informació

- posada en comú i explicació teòrica més en profunditat

- implementació guiada dels serveis a Windows 2003 server i Ubuntu 10.04 server.

- examen

Hi ha uns temes inicials de repàs (virtualització, tcp/ip, comandes i
directoris Unix, i planificació de quina xarxa i serveis voldrem)

Altres apunts que et poden fer servei són

Curs del MED sobre servidors Linux a xarxes locals:

        http://www.ite.educacion.es/formacion/materiales/85/cd/REDES_LINUX/

Curs del MED sobre servidors Windows a xarxes locals:

        http://www.ite.educacion.es/formacion/materiales/85/cd/REDES_W2000/

Curs “SMX M07 Serveis de Xarxa”de la IOC:

        http://ioc.xtec.cat/materials/FP/Materials/2201_SMX/SMX_2201_M07/web.zip

I Zentyal té cursos Moodle de preparació a la seva certificació que
serveixen molt molt bé. És gratuit. Posat en contacte amb ells i
t'obriran accés a un Moodle ple d'explicacions i exercicis.

Bona sort, Salva

--
Àlex Castán Salinas
Institut Ausiàs March