[cfinformatica-grup] Material M7 i M8 d´ASIX

  • From: Salvador Campo <salvador.campo@xxxxxxxxx>
  • To: cfinformatica-grup@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 18 Sep 2012 09:24:16 +0200

Molt bones!

Aquest any em toca impartir un parell d´assignatures que no havia donat mai
d´ASIX, Serveis de xarxa i inernet i Administració i planificació de xarxes.

He estat buscant material de l´assignatura i no he trobat gaire cosa...
Així que si algú sap d´on puc treure material estaré més que agraÏt.

També, els profes que donen aquestes assignatures si em volen contactar
podriem fer un "mini" grup per intercanviar-nos material, experiències,
idees, etc..

MIL GRÀCIES I BON COMENÇAMENT DE CURS!
/Salva.