[cfinformatica-grup] Re: [cfinformatica-grup] Correspondència de les titulacions als graus actuals del pla Bolonia

  • From: JOSEP LLADONOSA CAPELL <jlladono@xxxxxxxx>
  • To: cfinformatica-grup@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 21 Jul 2015 16:39:51 +0200

El dia 15 de juliol de 2015, 16:35, Jordi Subias <jsubias@xxxxxxxxx> ha
escrit:

Hola a tots/es!

Ja fa dies em van passar aquest link i parlant amb diferent gent vaig
veure que tenia molt d'interès.
Aquest link és per a fer la correspondència entre el nostre títol de
enginyeria / enginyeria tècnica, inclòs els que teniu llicenciatura o
diplomatura, als graus actuals del pla de Bolonia:

http://www.mecd.gob.es/servicios-al-ciudadano-mecd/catalogo-servicios
/gestion-titulos/estudios-universitarios/titulos-espanoles/
correspondencias-titulos-meces.html

És molt fàcil i on posa número de títol s'ha de posar el camp que surt al
títol que es posa "Nº REGISTRO NAL. DE TITULOS". En el meu cas, per
exemple, és 2005/062705 però sense la barra que no us ho acceptarà.

Hola,
Moltes gràcies. He pogut entrar i especificant les dades es genera un
certificat de baixada instantània.
Per cert, ni Iceweasel ni Firefox. He hagut de tramitar amb un Explorer amb
certificat personal, ai, mare. XD

Bones vacances!
Josep

També us passo aquest link on explica molt bé el que suposa o fer aquesta
correspondència: http://www.conciti.org/faq-equiparacion-rd-967-2014/

Passeu aquesta informació a qui creieu convenient, encara que el termini
de presentació és obert permanentment.

Gracies a Òscar i a tots aquells que li van passar.