[cfinformatica-grup] Re: [cfinformatica-grup] Comparació Sistemes de fitxers

  • From: Daniel Herrera <dherrera@xxxxxxxx>
  • To: "cfinformatica-grup@xxxxxxxxxxxxx" <cfinformatica-grup@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 17 Feb 2014 16:11:10 +0100

Hola Ermengol,

he trobat molt interessant aquesta pràctica. L'he publicat com exercici al
portal d'exercicis FP:

http://uf.ctrl-alt-d.net/material/mostra/140/comparativa-de-file-systems

Si hi ha alguna cosa malament o cal esborrar-ho m'ho dius. ( Si tens les
pràctiques més ben redactades també m'ho passes ;)

Seria interessant poder incloure algun *exemple dels scripts
d'estressar*els file systems, si et sembla m'ho fas arribar, o si tens
permisos
d'editor al portal modifica-ho tu mateix.

*"9 de cada 10 exercicis enquestats prefereixen ser lliures al portal
d'exercicis FP <http://uf.ctrl-alt-d.ne> que engaviats a un moodle"*

Salut!

daniel herrera
ins cendrassos ( Figueres )