[cfinformatica-grup] Re: [cfinformatica-grup] Re: [cfinformatica-grup] Re: [cfinformatica-grup] Re: [cfinformatica-grup] Re: [cfinformatica-grup] Re: [cfinformatica-grup] Re: [cfinformatica-grup] Re: [cfinformatica-grup] Re: [cfinformatica-grup] Re: [cfinformatica-grup] Re: [cfinformatica-grup] Re: [cfinformatica-grup] Re: [cfinformatica-grup] Re: [cfinformatica-grup] Us informo de que el nostre centre protestarà al Departament, per si us voleu afegir

  • From: Pau Avellan <pauavellan@xxxxxxxxx>
  • To: cfinformatica-grup@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 17 Feb 2014 10:39:28 +0100

M'agrada veure que encara hi ha instituts que engresquen als estudiants, i
defenen els seus interessos. Em fa sentir orgullós de la comunitat
educativa a la que pertany.

En canvi, no acabe de combregar amb el tractament que fa de la notícia
Josep Cunit (festival de l'humor) mostra una cara dels alumnes, al meu
entendre no representativa. Sí, efectivament, són alumnes que no han
encaixat en la circuit habitual educatiu, però no deixen de ser vàlids. No
crec que se'ls haja de estigmatitzar més enllà del que la societat ja ha
fet. Encarà que siga de en format d'humor.

El debat que haveu obert des del vostre institut em sembla molt
interessant, i crec que els hauriem de fer més partíceps als alumnes d'allò
que els concerneix. El seu futur. Ja que vivim en una societat prou
adormida.

Per la meua banda,  passaré el video a la hora de tutoria.  El que podriem
fer és no aturar aquesta reivindicació aquí. I encetar per part dels
diferents instituts una sèrie de reivindicacions que donen a conèixer el
problema que tenim, I no parle sols de concentracions
, sinò d'actuacions individiduals(de centres) que donen a conèixer a la
població el problema que hi ha de fa uns anys. Generar notícies en els
mitjans de comunicació des de cadascun dels centres.

Acció local, mentalitat global.

Pau Avellan

El dia 17 febrer de 2014 8.41, JOSEP LLADONOSA CAPELL
<jlladono@xxxxxxxx>ha escrit: