[cfinformatica-grup] Re: canvi a la llista: de lafarga.cat a freelists.org

  • From: MIGUEL TARAZONA BELENGUER <mtarazo4@xxxxxxxx>
  • To: cfinformatica-grup@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 26 Jan 2012 16:16:08 +0100

La veritat és que serà un plaer poder tornar a gaudir d'aquesta llista.

un primer dubte: Tenim a algun lloc alguna recopilació de recursos
docents? Cursos Moodle, dossiers, exàmens...?

Miquel Tarazona Belenguer
Institut Joan d'Àustria
Barcelona

El 26 de gener de 2012 15:34, Carlos Tarazona <sdram58@xxxxxxxxx> ha escrit: