[cfinformatica-grup] Re: Jocs en Android

  • From: Marc Nicolau <marc.nicolau@xxxxxxxxx>
  • To: cfinformatica-grup@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sun, 12 Apr 2015 16:00:58 +0200

Hola,

He penjat els meus apunts d'aquesta UF perquè tinguis una idea de què hi
faig jo.

Al final de la UF, els faig acabar un joc que els dono començat. ÉS un jocs
en 2D. En 3D ni m'ho plantejo amb les hores que hi ha de la UF. Jo utilitzo
libGDX, pel fet de ser multiplataforma: fas un desenvolupament i el pots
executar per a PC, Android, iOS, HTML5.

Salut!

--
=================
Marc Nicolau

El dia 12 abril de 2015, 13:00, Olga Schlüter Martín <
olga.schluter@xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx> ha escrit:

Hola

Us escric per saber com encareu la UF3 del M8. En un principi jo havia
pensat:

- Introducció: Començar donant una visió general sobre els jocs. Us
passo un pdf que l'empresa LemonBytes ens van donar a un curs a l'ICE.
- Anàlisi de motors de jocs: al curs vam utilitzar el Jungle per a
programar en Monkey, però potser millor fer-ho amb Android, no?

- Mirant per Internet he trobat aquesta pàgina que presenta diferents
motors de jocs:

http://www.tutorialandroid.com/avanzado/motores-de-desarrollo-para-juegos-2d-o-3d/
- i del google developers:
https://developers.google.com/games/services/android/quickstart

N'heu provat algun? També tinc manuals de la Universitat de Castilla la
Mancha, però aprofundeix massa. N'hi ha 5 i pesen molt per enviar per
e-mail.

- Desenvolupament de jocs 2D i 3D:
- utilitzar algun motor dels analitzats prèviament
- fer un petit exemple amb Unity

Bé, no cal dir que per les hores de la UF no dóna temps a fer tot això,
així que cal "retallar" per algun lloc, Vosaltres com ho veieu?

Moltes gràcies!

--
OLGA SCHLÜTER
Departament d'informàtica