[cfinformatica-grup] Re: Feina a mitja jornada

  • From: Juan Carlos Pérez <jcperez0@xxxxxxxxx>
  • To: "cfinformatica-grup@xxxxxxxxxxxxx" <cfinformatica-grup@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 18 May 2014 13:49:16 +0200

Hola Alfonso,

Crec que hi ha la reducció de jornada per interés personal (1/2 jornada) i
es demana abans del 31 de maig del curs anterior ... Per tant, si no ho han
modificat, hauràs de còrrer ... Al l'annex, a l'ordre, al punt 2 ho explica:

http://www.edubcn.cat/rcs_gene/446_DG_Per_interes_particular_1300339.pdf

també parla dei la llei de compatibilitats i aquí l'enllaç. A l'article 12
parla de les aactivitats privades:

http://educacio.gencat.net/extranet/dogc/llei_21_1987.pdf

Potser, a la pràctica, et surt més a compte anar a parlar amb algun
sindicat.

Ja ens explicaràs.

JC

Jo crec que no hi ha limitació salarial per treballar a la "privada" ... La
limitació s'estableix per compatibilitzar feines a l'administració.

Juan Carlos P.