[bw] Jde to pomalu a štve mě to

  • From: "Angellko21" <lukas86.kakara@xxxxxxxxx>
  • To: <bw@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 9 Sep 2009 09:32:17 +0200

Přesně tímto předmětem jsem chtěl začít i tento mail,nicméně už jsem začal.A o co vlastně jde?O ten prokletý upload.Proto se chci zeptat,jestli tu je někdo takový profesionál,který by ty dvě hry,co bych mu třeba poslal po Skypu nebo ICQ,uploadnul na Rapidshare nebo někam.Protože se mi zdá,že s mým připojením na net,které hodně často teď vypadává,to neuploadnu ani za měsíc.A protože nechci působit jako slibotechna,proto se ptám,jestli by to někdo nepřevzal,když mu ty hry pošlu.A ještě jedna otázka.:)Nevíte,jak se instaluje ten hlas Festival?Tedy přesný postup,co si stáhnout a jak to tam dát,aby to fungovalo s NVDA?A funguje to jen s ním nebo i s winmonem?Moc dík za případné odpovědi a nezlobte se. Lukáš Kakara