[bw] Máte někdo zkušenosti?

  • From: "Angellko21" <lukas86.kakara@xxxxxxxxx>
  • To: <bw@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 25 Sep 2009 21:41:12 +0200

Přátelé,tento dotaz směřuji spíše na hráče starších her,pokud zde takoví
jsou.Myslím starších her na Windows XP.Mám pár dotazů.Pokud tu tedy je
takový člověk,co rád jako já si hraje a zavspomíná i na hry starší i deseti
let,chci se zeptat,máte někdo zkušenosti s Dosboxem?Případně s nádstavbou
Dfent?Jedná se mi o to,jak a zda je to ovladatelné i pro nás a jak by se hra
měla přes dosbox spustit?Případně pokud je tato varianta složitější,existuje
nějaký program,který by mi v PC simuloval jiný operační systém?Třeba
Win98,ale aby se mi s původním systémem nic nestalo?Já vím,asi jsem v tomto
zvláštní,ale jedna hra,konkrétně NHL2000 nefunguje na XP,přitom 99,ač
vypadává,se rozjede.Nechápu to a rád bych si ji vzhledem k výborné
hratelnosti i pro nás zahrál.Ale jak na to?Někde jsem četl i návod,jak to
udělat,ale nejde to.Ale to je na delší diskuzi,a proto pokud je tu někdo
takový zapálený hráč a má zkušenosti s touto nebo i jinou spíš sportovní
hrou,ať napíše.Moc děkuji a omlouvám se za obsáhlejší mail.:)
Lukáš Kakara

Lukáš Kakara