[bw] Přeposílám zajímavost

  • From: Vojtěch Šmiro <artez1@xxxxxxxxxx>
  • To: <bw@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 3 Sep 2009 17:07:27 +0200

Zdravím. Úderem dnešního dne byla vylepšena čeština pro hru §SoundRTS. Posílám
odkazy od pana Ladislava Csepiho.
Zdravím všetkých hráčov, S potešením vás informujem, že sa mi podarilo
vygenerovať o niečo lepšiu Češtinu k vyššie zmieňovanej hre. Jednak sa hra
hraje v reálnom čase, takže Čeština priebeh hry nespomaľuje a v hlase nie sú
počuteľné šumy a brumy. Daňou za toto vylepšenie je, že sa vám v tejto
verzii Češtiny prihovára ženský hlas Eliška. Niektorým z vás možno bude
protisrsti, že sa vám v akčnej hre prihovára ženský hlas, no môžete zostať i
pri pôvodnej Češtine. Ak máte chuť novú verziu Češtiny vyskúšať, sťahujte
na:
www.trezor.stefankiss.sk/Soundrts.zip
Balík obsahuje inštalátor samotnej hry a aj súbory z Češtinou. Taktiež
krátky popis ako s ňou naložiť, ale je to rovnaké, ako pri predošlej verzii
Češtiny. Balík má iba 12 mb a v tom je už zahrnutá i samotná inštalačka hry,
takže táto verzia Češtiny je aj o dosť menšia. Tiež som opravil dve drobné
chybyčky, jedine mi je ľúto, že prolog zostal v angličtine, avšak keby
niekto z vás bol tej dobroty a preložil mi ho, môžem doplniť. Stačí mi
preklad prologu napísať do textu a poslať prílohou. Podobne by sa dali
poľahky preložiť i iné hry, napr. Dark destrojer, no neviem, či by ste mali
záujem, lebo Darkdestrojer je pomerne staršia hra a na novších systémoch
nemusí fungovať. Taktiež je mojim handycapom, že neviem anglicky, takže som
odkázaný na použitie a vylepšenie prekladov, ktoré už niekto urobil. Takto
sa mi v minulosti podarilo zlepšiť Tarzana a Box z dielne Lukáša Kakaru. Ak
si niekto želá, mám aj reláciuu, kde sa Soundrts predvádza a celkom
pochopiteľne popisuje, avšak táto je v maďarčine, možno by sa niekto mohol
podujať spraviť mptrojku s popisom, ako Soundrts hrať, keďže oficiálny
manual je v Angline.
Toť hádam vše - Laco
Ladislav Csepi
Ponúka masérske a psychologické služby