RE: Valasz: Agri

  • From: Peter Tarjanyi <tarjanyip@xxxxxxxxxx>
  • To: brooklyn@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 11 May 2004 14:36:39 +0200

Júúúúj,

ti igy értetek ezekhez? A feleségem szeretne szétnyithatós nokiát.
Mérnincs olyan?
Amúgy a legtöbb nö akit ismerek nokiahivő, mert annak tudják megérteni a
menüjét.

Minden jót/Best regards

<Szilvia.Hanaszek@xxxxxxxxx>
Sent by: brooklyn-bounce@xxxxxxxxxxxxx
05/11/2004 02:30 PM
Please respond to brooklyn

        To:     <brooklyn@xxxxxxxxxxxxx>
        cc:
        Subject:        RE: Valasz: Agri

Azert ennek nagyon orulok, hogy emlekszel ram, es nem kell kepet
kuldenem...(pedig mar elkezdtem keresgelni, hogy melyiket kuldjem)
gyerekek mar vannak is meg meg nincsenek is...
Nagyon szivesen megoldanam a memoriakezelesi problemadat, de nem a mi
teruletunk.

Chat Master <chat_master@xxxxxxxxxxx>@freelists.org dátum: 2004.05.11
14:22:11

Kérem, válaszoljon Címzett brooklyn@xxxxxxxxxxxxx

Feladó:     brooklyn-bounce@xxxxxxxxxxxxx

Címzett:          brooklyn@xxxxxxxxxxxxx
Másolat:
Tárgy:      Agri

Szia Szilvi! :)

Gyerköcök vannak mar? :)

Ja, ha mar a Nokianal dolgozol, a memoriakezelest meg kene oldani :)
mert marha lassu, amugy en nokia "hivo" vagyok :))

Meselj valamit :)