RE: Valasz: Agri

  • From: Meiczinger Máté <meiczinger.mate@xxxxxxxxxxxx>
  • To: <brooklyn@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 13 May 2004 14:34:35 +0200

Az Én párom is szetnyithatós telefonért zaklat. Miért vonzódnak a nők a
nyitogatós telefonokért?
Ha jól tudom, a Nokia most dobja piacra az első szétnyithatós telefonját...

Máté

Feladó:     brooklyn-bounce@xxxxxxxxxxxxx

Címzett:          brooklyn@xxxxxxxxxxxxx
Másolat:
Tárgy:      Agri

Szia Szilvi! :)

Gyerköcök vannak mar? :)

Ja, ha mar a Nokianal dolgozol, a memoriakezelest meg kene oldani :)
mert marha lassu, amugy en nokia "hivo" vagyok :))

Meselj valamit :)