RE: Valasz: Agri

  • From: Peter Tarjanyi <tarjanyip@xxxxxxxxxx>
  • To: brooklyn@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 13 May 2004 14:49:40 +0200

Nem tudta megmondani hogy miért, csak abban volt biztos hogy olyat
szeretne és hogy az egyéb modellek
nem jók neki (már ugy értem amelyik nem nokia) mert azoknak nem érti a
menüjét...

Minden jót/Best regards

Meiczinger Máté <meiczinger.mate@xxxxxxxxxxxx>
Sent by: brooklyn-bounce@xxxxxxxxxxxxx
05/13/2004 02:34 PM
Please respond to brooklyn

        To:     <brooklyn@xxxxxxxxxxxxx>
        cc:
        Subject:        RE: Valasz: Agri

Az Én párom is szetnyithatós telefonért zaklat. Miért vonzódnak a nők a
nyitogatós telefonokért?
Ha jól tudom, a Nokia most dobja piacra az első szétnyithatós
telefonját...

Máté
Feladó:     brooklyn-bounce@xxxxxxxxxxxxx

Címzett:          brooklyn@xxxxxxxxxxxxx
Másolat:
Tárgy:      Agri

Szia Szilvi! :)

Gyerköcök vannak mar? :)

Ja, ha mar a Nokianal dolgozol, a memoriakezelest meg kene oldani :)
mert marha lassu, amugy en nokia "hivo" vagyok :))

Meselj valamit :)