[bergenhifi] Re: [bergenhifi] SV: [bergenhifi] Re: [bergenhifi] Re: [bergenhifi] Re: [bergenhifi] Bæreseler

  • From: Nils Hordvik <nilshordvik@xxxxxxxxx>
  • To: bergenhifi@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sun, 20 Feb 2011 09:38:13 +0100

Supert folkens, takk for hjelpen så langt!
Da skal jeg ha deg i tankene når neste flytting finner sted Kjetil (mtp
sekkehjul, og muligens muskelkraft;-).
Duo Mezzo ble koblet opp med 30 år gamle, *helt* originale, quicksilver
monoblokker hos Kristjan i går.
Nå kan jeg trygt legge Living Voice ut på bruktbørsen...skuldrene er senket.
Fantastisk lyd!
Blir laugskveld mot slutten av mai tenker jeg!!

Nils