[bergenhifi] RE: [bergenhifi] Laugskveld lørdag 26.februar (3. gangs forsøk på å få i stand noe...)

  • From: Roger A. Jørgensen <roger_a_jorgensen@xxxxxxxxxxx>
  • To: <bergenhifi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 22 Feb 2011 07:17:02 +0000

Hmmmm, foreløpig lite respons.... Håper jo på oppmøte fra så mange som mulig,
da det er veldig kjekke kvelder.
Så "meld deg på".....

mvh
Roger

From: roger_a_jorgensen@xxxxxxxxxxx
To: bergenhifi@xxxxxxxxxxxxx
Subject: [bergenhifi] Laugskveld lørdag 26.februar (3. gangs forsøk på å få i
stand noe...)
Date: Sat, 19 Feb 2011 22:44:39 +0000

Jupp!
Da tek eg på meg pokerfjeset og inviterer til Laugskveld igjen...
Tid: Lørdag 26.februar fra kl 16/17 og utover...
Sted: Olsvikåsen 33
Mob tlf: 924 82 030

Komponenter på plass i racket pr idag:
Audion Silver Night, BAT VK30, Copland CDA289, Sense Ekvator DIY DAC, Sonos
zp90, RN Duo, Monarchy DIP, HifiDIY headamp, AKG K400, AT ATH-M50, Larsen 6,
Sense DIY Powerline høytaler-, signal- og coaxkabler, Audioquest Opti-link 3,
Anticables signalkabler, "gule nn" sølv-i-oljekabler, Sense Oakline rack, Sony
DVP NS999ES
Kan være jeg er spontan og hiver meg rundt, slik at det dukker opp ytterligere
en komponent til kvelden... ;-)

Skulle det oppstå uforutsette "problemer", gir jeg seff beskjed så fort som
overhodet mulig; regner dog med at kun dødsfall kan stoppe denne samlingen....

mvh
Roger Jørgensen