[bergenhifi] SV: [bergenhifi] Re: [bergenhifi] Re: [bergenhifi] Re: [bergenhifi] Bæreseler

  • From: Tønnes Realfsen <tk-realf@xxxxxxxxx>
  • To: <bergenhifi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 19 Feb 2011 22:07:34 +0100

Sekkehjul er nok tingen. Brukte selv sekkehjul for å få Overkillene (135
Kg/stk.)i hus. Gikk som en drøm, og trapper er ikke noe problem.

                                                               mvh

Fra: "Nils Hordvik" <nilshordvik@xxxxxxxxx>
Til: <bergenhifi@xxxxxxxxxxxxx>
Dato: lør., feb. 19, 2011 19:37

Ok, foreløpig står de de trygt hos Kristjan. Det er mange bratte trapper, med
sving, ned til huset hans.

Det har ingen hast med å skaffe dette, de skal sannsynligvis ikke flyttes helt
med det første, men det er flott hvis du forhører deg med de du kjenner Kjetil.

Med bærestropper tror jeg det er piece of cake, selv for to personer..

Sekkehjul vet jeg ikke engang hva er for noe...(er det en trillebår for
kasser?).

Nils

2011/2/19 Kjetil Melvik <kmelvik@xxxxxxxxxxxx>

Hei nils,

Jeg har ikke seler, men skal forhøre meg med folk jeg kjenner. Er det ikke
mulig om vi er flere? Jeg kan selvsagt hjelpe til om du trenger det. Men da må
jeg hentes, har bare motorsykkel, og det et ikke helt årstiden for det.

Mvh
Kjetil

Sendt fra min HTC