[bergenhifi] Re: [bergenhifi] Lyttekveld lørdag 3 mai!

  • From: Eirik Dahl <eirdahl@xxxxxxxxxxxx>
  • To: bergenhifi@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 24 Apr 2008 22:53:02 +0200

Spennende, regner med å komme....

Eirik Dahl
  ----- Original Message -----
  From: Ole Martin Farsethås
  To: bergenhifi@xxxxxxxxxxxxx
  Sent: Thursday, April 24, 2008 6:54 PM
  Subject: [bergenhifi] Lyttekveld lørdag 3 mai!

  Da nærmer det seg lyttekveld hos meg!

  Vi begynner ca klokken 1800 på lørdag 3 mai.

  Hvis været tillater det kommer jeg til å rigge opp grill og servere litt mat….

  Jeg har hele huset for meg selv, så vi fortsetter så lenge det er folk!

  Har vel presentert hva det skal spilles på før, men tar det en gang til:

    a.. Base drivverk
    b.. Overkill Audio Conductor (Oppgradert DEQX)
    c.. Overkill Audio End game (6 kanalse DA konverter/volumkontroll)
    d.. 2 x DP A1S
    e.. Crown K2 (PA trinn 2 x 600W)
    f.. Overkill Audio Finale(3 veis – aktivt delt)

  Det nye rommet kan bli en utfordring, men foreløpig arbeid med det nåværende
oppsettet tyder på at jeg skal komme greit fra det også her selv om jeg må
begrense meg litt mtp akustikktiltak.

  Dersom det er noen som har en noe ”utvidet” interesse for dette oppsettet, så
er det mulig å komme innom på fredag under fintuningen – for å få litt roligere
lytteforhold og snakke med Derek Wilson fra Overkill – han blir selvsagt der
også på lørdag!

  Jeg har flyttet og bor nå i Våkleiven 10 på Bønes. Skal sende ut en liten
parkeringsbeskrivelse når kvelden nærmer seg.

  Ellers ønsker jeg en liten tilbakemelding fra de som regner med å komme.

  Mvh

  Ole Martin Farsethås ”OMF”

  930 67531

07:24