[bergenhifi] Ny lyttekveld lørdag 3 mai!

  • From: Ole Martin Farsethås <omfarsethaas@xxxxxxxxxxx>
  • To: <bergenhifi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 7 Apr 2008 12:52:05 +0200

Nå må vi få noen bilder fra lyttekvelden dere hadde på lørdag da!!!!!

Jeg har booket meg en skikkelig hifi helg i begynnelsen av mai.
Derek Wilson fra Overkill Audio kommer med en liten leveranse med nytt Overkill
utstyr.
Det blir da en liten verdenspremiere på de nye høytalerne Finale og
"kontrollenheten" Conductor/End Game, samt noen andre småting.

I forhold til mitt gamle oppsett påregner jeg at dette skal spille mer oppløst,
og med betydelig mer dynamikk og skyv i bunnen. Det blir nok litt mindre
demping i den nye stuen - så litt mer "live" lyd er vel også å forvente, men
jeg har ett og annet akustikktriks på lur, så jeg har tro på at vi skal få
"temmet" også det nye rommet!

Vi vil bruke torsdag/fredag til å optimalisere utstyret, og inviterer til en
lytteseanse på lørdag. Jeg regner med å dra i gang grillen og musikk nytes
absolutt best med godt drikke. Jeg har forøvrig litt bedre plass nå da jeg har
flyttet, og det kommer info om ny adresse når tiden nærmer seg!Hvis noen har
spesiellt interesse av å snakke litt med Derek, eventuellt høre litt på mine
gamle Overkill Audio Encore (som jeg skal selge) - så er det bare å ta kontakt!

Ja - det var vel det meste.......

Mvh
Ole Martin Farsethås