[bergenhifi] RE: [bergenhifi] Ny lyttekveld lørdag 3 mai!

  • From: Roger A. Jørgensen <roger_a_jorgensen@xxxxxxxxxxx>
  • To: <bergenhifi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 7 Apr 2008 19:57:03 +0000

Hei!
Hadde vært interessant, men den helgen er jeg i London og feirer
bursdag..........
men det dukker vel opp en mulighet en annen gang, kjenner jeg deg rett, Ole
Martin

mvh
Roger Jørgensen

From: omfarsethaas@xxxxxxxxxxxxx: bergenhifi@xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx: [bergenhifi]
Ny lyttekveld lørdag 3 mai!Date: Mon, 7 Apr 2008 12:52:05 +0200

Nå må vi få noen bilder fra lyttekvelden dere hadde på lørdag da!!!!! Jeg har
booket meg en skikkelig hifi helg i begynnelsen av mai.Derek Wilson fra
Overkill Audio kommer med en liten leveranse med nytt Overkill utstyr.Det blir
da en liten verdenspremiere på de nye høytalerne Finale og "kontrollenheten"
Conductor/End Game, samt noen andre småting. I forhold til mitt gamle oppsett
påregner jeg at dette skal spille mer oppløst, og med betydelig mer dynamikk og
skyv i bunnen. Det blir nok litt mindre demping i den nye stuen - så litt mer
"live" lyd er vel også å forvente, men jeg har ett og annet akustikktriks på
lur, så jeg har tro på at vi skal få "temmet" også det nye rommet! Vi vil bruke
torsdag/fredag til å optimalisere utstyret, og inviterer til en lytteseanse på
lørdag. Jeg regner med å dra i gang grillen og musikk nytes absolutt best med
godt drikke. Jeg har forøvrig litt bedre plass nå da jeg har flyttet, og det
kommer info om ny adresse når tiden nærmer seg!Hvis noen har spesiellt
interesse av å snakke litt med Derek, eventuellt høre litt på mine gamle
Overkill Audio Encore (som jeg skal selge) - så er det bare å ta kontakt! Ja -
det var vel det meste....... MvhOle Martin Farsethås
Explore the seven wonders of the world