[bergenhifi] SV: Re: Lyttekveld

  • From: Eirik Dahl <eirdahl@xxxxxxxxxxxx>
  • To: bergenhifi@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 06 Sep 2006 23:03:24 +0200

Jeg stiller, og har med meg ett nytt medlem fra England som heter Steve
Snoots.

Mvh

Eirik Dahl
    From: "Ole Martin Farsethås" <omfarsethaas@xxxxxxxxxxx>
    To: bergenhifi@xxxxxxxxxxxxx
    Subject: [bergenhifi] Lyttekveld
    Date: Sat, 02 Sep 2006 14:29:01 +0200

    Hei!

    Hadde tenkt å arrangere en liten klubbkveld hjemme hos meg. Så jeg
tenkte jeg skulle lodde stemningen litt om når det passer.

    Jeg foreslår i utgangspunktet fredag 22 sept.

    Planen er vel egentlig bare å lytte på musikk. Tenkte vi kunne begynne i
19-20 tiden og egentlig holde på litt utover kvelden/natten. Er ikke plaget
av naboer. Har også relativt stor plass.Tenkte også at vi kunne ta oss litt
godt å drikke i en slik anledning - noen formeninger om dette?

    Anlegget er ikke helt slik det står på nettet - er egentlig betydelig
oppgradert siden den gang. Anlegget blir presentert i kommende Fidelity - så
er jo greit med en liten tilbakemelding fra noen trente ører!

    Bor forøvrig på Laksevåg - ikke så langt fra laksevågsenteret.

    Mvh

    Ole Martin Farsethås ("OMF")

    930 67531