[bergenhifi] Re: SV: Re: Lyttekveld

  • From: "Ole Martin Farseth�s" <omfarsethaas@xxxxxxxxxxx>
  • To: bergenhifi@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 06 Sep 2006 23:25:21 +0200

Hei!

Dette er jo gøy.

Jeg har nå positiv tilbakemelding fra:

Lars Sandbakk

Per Helge Hansen

Ivar Lorentzen

Johnny Sætre

Sven Øyvind

Roger Jørgensen

Øyvind Knutsen

Arvid Alme

Andreas Misund Berntsen

t.k.realfsen

Nils Hordvik

Eirik Dahl

Steve Snoots

Totalt 14 stk inkludert meg selv.

Jeg tror kanskje vi bør sette en strek der. Og jeg kan vel avsløre at ikke alle blir sittende i sweetspot, men det er jo ikke nødvendig heller.

Hvis noen flere har lyst til å komme, så er det litt opp til Lauget. Det blir som sagt litt fullt, men det er jo ikke noe som plager meg. Derimot kan det bli litt mye folk - lite lyttetid på eget materiale i sweetspot, mye prating og støy, tja....Men jeg stiller bare med anlegg og lokale, lauget får ta en demokratisk avgjørelse på dette. Hva synes dere...????? (Er også litt spent på hva 14 absorbenter kan gjøre med lyden!!!)

Det er jo også mulig å ta en seanse til også litt senere.

Eller blir det gøy med en engelskmann - vi må jo vise hva som er godt norsk. Med unntak av noen tveak er alt unntatt høytalerne norskprodusert!

Mvh

Ole Martin Farsethås, "OMF"

Laksevåg, tlf 930 67531

From: Eirik Dahl <eirdahl@xxxxxxxxxxxx>
To: bergenhifi@xxxxxxxxxxxxx
Subject: [bergenhifi] SV: Re: Lyttekveld
Date: Wed, 06 Sep 2006 23:03:24 +0200

Jeg stiller, og har med meg ett nytt medlem fra England som heter Steve Snoots.

Mvh

Eirik Dahl
From: "Ole Martin Farsethås" <omfarsethaas@xxxxxxxxxxx>
To: bergenhifi@xxxxxxxxxxxxx
Subject: [bergenhifi] Lyttekveld
Date: Sat, 02 Sep 2006 14:29:01 +0200

Hei!

Hadde tenkt å arrangere en liten klubbkveld hjemme hos meg. Så jeg tenkte jeg skulle lodde stemningen litt om når det passer.

Jeg foreslår i utgangspunktet fredag 22 sept.

Planen er vel egentlig bare å lytte på musikk. Tenkte vi kunne begynne i 19-20 tiden og egentlig holde på litt utover kvelden/natten. Er ikke plaget av naboer. Har også relativt stor plass.Tenkte også at vi kunne ta oss litt godt å drikke i en slik anledning - noen formeninger om dette?

Anlegget er ikke helt slik det står på nettet - er egentlig betydelig oppgradert siden den gang. Anlegget blir presentert i kommende Fidelity - så er jo greit med en liten tilbakemelding fra noen trente ører!

Bor forøvrig på Laksevåg - ikke så langt fra laksevågsenteret.

Mvh

Ole Martin Farsethås ("OMF")

930 67531