[bergenhifi] Re: SV: Re: Lyttekveld

  • From: Johnny Sætre <johsetre@xxxxxxxxxxxx>
  • To: bergenhifi@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 13 Oct 2006 22:29:35 +0200

Ser poenget ditt, men du ser jo selv hvor hvor fort det blir kaos i dette mail systemet. Foreslår at du setter standarden slik at du blir enig med en kandidat om en dato, og så får de som kan komme. Selv synes jeg det er ofte nok en gang i måneden, men nå blir det to!

Synes noen det blir for ofte, så er det bare å holde seg hjemme!

Mvh Johnny

----- Original Message ----- From: "Andreas Misund Berntsen" <interman@xxxxxxxxxxxxxx>