[bergenhifi] SV: Digital/vinylkveld

  • From: Eirik Dahl <eirdahl@xxxxxxxxxxxx>
  • To: bergenhifi@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 28 Sep 2007 22:01:02 +0200

Kommmmmmmmmer

Eirik Dahl
  -----Opprinnelig melding-----
  Fra: bergenhifi-bounce@xxxxxxxxxxxxx
[mailto:bergenhifi-bounce@xxxxxxxxxxxxx]På; vegne av Tønnes Kaade Realfsen
  Sendt: 27. september 2007 22:34
  Til: bergenhifi@xxxxxxxxxxxxx
  Emne: [bergenhifi] Digital/vinylkveld

  Har sett på vaktliste, og fått bekreftet at samboer er og besøker
foreldrene sine helgen 20/21 oktober. Foreslår at vi setter opp lyttekveld
lørdag 20.10.
  Det vil alltid være noen det ikke passer for, dette er jeg klar over.
  Det hadde vært greit å få en oversikt over hvor mange som kan komme.
                     mvh Tønnes
  PS:Forstår absolutt ingenting, det eneste jeg har gjort er å flytte et
jordingspunkt fra en komponent til en annen, men det virker som om
volumproblemet mitt er løst. Kan spille så høyt jeg vil nå....
Checked by AVG Free Edition.
15:40