[bergenhifi] Re: Digital/vinylkveld

  • From: "Roger A. J�rgensen" <roger_a_jorgensen@xxxxxxxxxxx>
  • To: bergenhifi@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sun, 30 Sep 2007 11:32:48 +0000

Hei!
Bare med tanke på kvelden 20.10........
Hadde det vært en ide å skrive litt om hvilke LP`er/cd`er en kunne tenkt seg å kjøre dublett-test på? (dvs hvilke plater en har mest lyst å høre på vinyl/cd) Jeg har jo ikke så mye vinyl, men kanskje jeg har en cd med noe andre har på vinyl, som de i tillegg kanskje ikke har på cd selv.... Likedan kanskje jeg har noe på cd som andre har på vinyl.........

mvh
Roger Jørgensen

From: Tønnes Kaade Realfsen <tk-realf@xxxxxxxxx>
To: <bergenhifi@xxxxxxxxxxxxx>
Subject: [bergenhifi] Digital/vinylkveld
Date: Thu, 27 Sep 2007 22:33:58 +0200

Har sett på vaktliste, og fått bekreftet at samboer er og besøker foreldrene sine helgen 20/21 oktober. Foreslår at vi setter opp lyttekveld lørdag 20.10.
Det vil alltid være noen det ikke passer for, dette er jeg klar over.
Det hadde vært greit å få en oversikt over hvor mange som kan komme.
                   mvh Tønnes
PS:Forstår absolutt ingenting, det eneste jeg har gjort er å flytte et jordingspunkt fra en komponent til en annen, men det virker som om volumproblemet mitt er løst. Kan spille så høyt jeg vil nå....

MSN Messenger overalt med WebMessenger http://webmessenger.msn.com/?mkt=nb-no - Den korteste veien mellom deg og dine venner