[bergenhifi] Digital/vinylkveld

  • From: Tønnes Kaade Realfsen <tk-realf@xxxxxxxxx>
  • To: <bergenhifi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 27 Sep 2007 22:33:58 +0200

Har sett på vaktliste, og fått bekreftet at samboer er og besøker foreldrene
sine helgen 20/21 oktober. Foreslår at vi setter opp lyttekveld lørdag 20.10.
Det vil alltid være noen det ikke passer for, dette er jeg klar over.
Det hadde vært greit å få en oversikt over hvor mange som kan komme.
                   mvh Tønnes
PS:Forstår absolutt ingenting, det eneste jeg har gjort er å flytte et
jordingspunkt fra en komponent til en annen, men det virker som om
volumproblemet mitt er løst. Kan spille så høyt jeg vil nå....