[bergenhifi] Re: Musikkveld hos Kjoenik

  • From: Tønnes Kaade Realfsen <tk-realf@xxxxxxxxx>
  • To: <bergenhifi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 28 Aug 2009 15:15:55 +0200

Vil gjerne komme.
      mvh
  ----- Original Message -----
  From: Nils Hordvik
  To: bergenhifi@xxxxxxxxxxxxx
  Sent: Friday, August 28, 2009 2:46 PM
  Subject: [bergenhifi] Re: Musikkveld hos Kjoenik

  Flott at så mange kan!
  Det er rom for flere!

  NIls

  Den 28. august 2009 14.38 skrev Mats Petter Thunes
<matspetter.thunes@xxxxxxxxx> følgende:

    Hei.

    Dette vil jeg gjerne være med på. Møter gjerne opp hvis det er plass.

    Vh
    Mats Petter
    Den 28. aug.. 2009 kl. 13.00 skrev Nils Hordvik:

      Hei,

      Jeg har huset for meg selv lørdag 5.sept (og en hele uken etter :-).
Inviterer derfor lauget på besøk denne kvelden.
      Tenker vi tar det helt uhøytidelig, med fokus på god musikk, skitprat, og
det vi har i koppen.
      Dørene åpner kl 1800 og lukkes når sistemann går.

      Dette blir også siste anledning til å høre Audion Silver Night ampene og
Nottingham platespilleren hos meg...

      Mvh
      Nils