[bergenhifi] Re: Musikkveld hos Kjoenik

  • From: Jørgensen Ole <ollliejay@xxxxxxxxxxx>
  • To: <bergenhifi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 30 Aug 2009 14:30:04 +0200

Tønnes, be kameraten din ta kontakt med meg så kan han få anlegg i bøtter og
spann!!!!!  Kan ikke komme til Nils!!!!   Serdeles vennlig hilsen Ole

From: tk-realf@xxxxxxxxx
To: bergenhifi@xxxxxxxxxxxxx
Subject: [bergenhifi] Re: Musikkveld hos Kjoenik
Date: Sun, 30 Aug 2009 12:34:38 +0200

Hei, Nils,
Er det greit at jeg tar med meg en kompis? Han har ikke noe anlegg ennå, men
jeg jobber aktivt for å få ham til å investere i noe skikkelig.

                              mvh Tønnes

Date: Fri, 28 Aug 2009 17:02:38 +0200

From: nilshordvik@xxxxxxxxx
To: bergenhifi@xxxxxxxxxxxxx

Fremdeles plass Jon Vegar!

Oppgraderingsspøkelset er "alive and well"...;-)

Nils

2009/8/28 jon-vegar aga kjærgaard <jonvegar7610@xxxxxxxxxxx>

Eg kommer gjerne vist det fremdeles er plass...

Mvh Jon Vegar

Date: Fri, 28 Aug 2009 13:00:25 +0200
Subject: [bergenhifi] Musikkveld hos Kjoenik
From: nilshordvik@xxxxxxxxx
To: bergenhifi@xxxxxxxxxxxxx

Hei,

Jeg har huset for meg selv lørdag 5.sept (og en hele uken etter :-). Inviterer
derfor lauget på besøk denne kvelden.
Tenker vi tar det helt uhøytidelig, med fokus på god musikk, skitprat, og det
vi har i koppen.
Dørene åpner kl 1800 og lukkes når sistemann går.

Dette blir også siste anledning til å høre Audion Silver Night ampene og
Nottingham platespilleren hos meg...

Mvh
Nils

Ditt liv. Dine ting. Alt på ett sted med Windows Live™.

Få mer ut av Windows Live™ med Internet Explorer® 8. Oppgrader nettleseren.

Få nye Windows Live™ Messenger.
http://download.live.com/messenger