[bergenhifi] Re: Musikkveld hos Kjoenik

  • From: Nils Hordvik <nilshordvik@xxxxxxxxx>
  • To: bergenhifi@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 28 Aug 2009 21:58:07 +0200

Flott, ser ut som om det passer for mange.

Som sagt, dørene åpner kl 1800. Dere kommer og går som dere vil.
Alkoholholdig drikke medbringes etter eget behov. Det står en gassgrill på
terrassen (under tak) om noen vil grille noe(n). Eller satser jeg på å få
laget noe fingermat som dere kan mumse på.
Dere er velkommen til å ta med musikk, men jeg får si som RolfOzzy på
sentralen...jeg *har *musikk!
Det blir en heidundrandes lørdags kveld i musikken tegn!!

Nils