SV: Adgang til Brorfelde: Brorfeldes Venner og Københavns Astronomiske Forening

  • From: "Soren.Jessen" <astro.soren@xxxxxxxxxxxxxx>
  • To: <astrolist@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 15 Mar 2010 09:35:38 +0100

Hej Alle,

Han Jørn skrev:

> Brorfeldes Vennekreds er lejere af kikkertbygningerne <

Jeg ser en væsentlig forglemmelse i Hans Jørn Fogh Olsens Tekst,

som bør kommenteres her:

K A F lejer også en kikkertbygning (Nordvest Kuppel), som medlemmer har
adgang til.

Brorfeldes venner er naturligvis også velkomne til at besøge os der, når
Observatoriet er åbnet.

(Sidst aftenen 15/3-2010 19:45-21:30)

     mvh

Søren Jessen