Re: M106 - final version.

  • From: "Flemming R. Ovesen" <fro@xxxxxxxxxx>
  • To: astrolist@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sun, 14 Mar 2010 20:04:42 +0100

Hej Morten, Mikael, Henrik & Viggo  !

Tak for de rosende ord :-)

Det var dejligt efter den lange periode i vinter med ringe forhold, endelig
at kunne komme i gang og få noget i kassen.

Jeg ved ikke rigtig om billedet måske er en anelse for blåt i de svage
ydre dele af galaksen.
Men hvis jeg skruer ned for den blå forsvinder meget at signalet, jeg
tager det som et tegn på
at de virkelig er blå.

Mvh
Flemming