SV: [ANN] Teleskop, montering og tilbehør til salg

  • From: "Henrik Delfer" <henrik@xxxxxxxxxx>
  • To: <astrolist@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 2 Mar 2010 00:01:21 +0100

Hej Claus.

Jo - jeg har ændret tidsfristen, og sendt besked ud, de steder jeg har
annonceret det hele. Jeg ville uden tvivl helst sælge det hele samlet, og er
også villig til at gå ned i pris i forbindelse med et samlet køb.

Jeg synes det er synd at "splitte det hele op", men jeg har ikke fået så
meget som en eneste indikation på at nogen er interesseret - så derfor har
jeg valgt at gå videre lidt hurtigere, frem for bare at vente 14 dage på at
ingenting sker.

De bedste hilsner / With best regards
Delfer
http://delfer.dk/