Re: Bier og solens azimut

  • From: ole fastrup <morkemand1@xxxxxxxxx>
  • To: astrolist@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 27 Mar 2012 22:17:32 +0200

Hej
Foredragsholderen var ingen ringere end nedenfor omtalte Axel Michelsen!
Jeg var ikke i tvivl om rigtigheden af hans udsagn, men undrer mig da over,
at en bi kan dét, jeg ikke kan - finde og forklare vejen til et eller
andet. Jeg tror da bestemt, at jeg er smartere end end bi - eller det
troede jeg da...
Bjarne, jeg er vist ikke den rette til at gå videre med dit spørgsmål, selv
om jeg nu begynder at forstå det. Men hvis du kontakter Michelsen, er jeg
sikker på, vi er flere, som gerne hører svaret!
Mørke hilsener til kollega Klaus

Ole