[aenda] Re: cartel novatos

  • From: Rita lula <rita_lula@xxxxxxxxxxx>
  • To: <aenda@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 3 Nov 2010 11:23:20 +0000

boas olaia!
o cartel mola simplemente 2 cousas: INFROMATICA ---> eso, que a R esta fora de
sitio. e persoalmente non me encanta o "para ir tirando" .. ainda que por mim
non cambies nada, vale perfectamente. eu pondria algo mais en plan "animate a
fazer cousas (non tan) pequenas !"

en principio vemonos na reunion pero no caso de que non: aqui aviso do que eu
tinña de falar:
xa informei a alguns de vos cara a cara, pero ta agora estiven sen internet....
e pasa que ...tardei en darme conta pero decidin recentemente que para mim me
me ten sentido estar noutrogrupo que non sexa o da protectora (sinto polo
cambio que fichen ahi no meio) .... resumidamente pk o traballo na protectora
sempre o fixen y non vou deixar de fazer... polo que paso de sumarme
responsabilidades este ano. xa que ata ag pouca xente acudiu para reorganizar
grupos (nunca estabamos tds).. apoveito q ainda non estaba nd moi definitovo e
cambiome de novo. sinto, pero ou eh asi ou non eh =P
outra cousa---> temos de comprar para aprotectora un cacharro electrico para
kentar auga e/ o mantela kente y bolsas de auga kente,minimo 3. a pedido de
Suso... en principio eu vouno comprar hoxe o maña e xa o levo po albergue, fago
factura a nome de AENDa.. e cando se poisa, se me paga.
alaaaa
rita*
Date: Wed, 3 Nov 2010 11:39:45 +0100
Subject: [aenda] cartel novatos
From: sonaqson@xxxxxxxxx
To: aenda@xxxxxxxxxxxxx

que tal agora?? é deseño para B/N, así que non me preocupei demasiado polas
cores.