[aenda] Re: cartel novatos

  • From: Olalla Monteagudo <sonaqson@xxxxxxxxx>
  • To: aenda@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 4 Nov 2010 14:19:41 +0100

ok, todo cambiado!

Mándovos o cartel novo logo, pra ilo pegando xa polas facultades. Eu hoxe
pégoo por veterinaria e mañá por humanidades que teño que ir. ídevos
repartindo vós o resto.

Hai que estar atentos ao emilio e ao grupo do facebook, eu podo estar atenta
ao grupo de cando en cando, pero hai que dicirlles algo aos hipotéticos
compañeiros que se apunten, que vos parece algo así??:

1. Se queren ir á protectora só: que vaian ao noso local e se anoten no
calendario, avisando previamente a Rita (é quen ten o coche) e non máis de 2
novos cada vez.
2. Se queren ver de que imos na asociación: preguntarlles que lles tira máis
e que veñan á próxima reunión, para contarlles un pouco todo e se queren
englobalos nun grupo

Veña!